Freshservice IT Hizmet Masası Yönetim Çözümü
Freshservice, Android platformunda mevcut olan bir ITIL tabanlı IT hizmet masası yönetim çözümüdür. Hareket halindeyken bile IT görevlilerinin bağlantıda kalmasını ve verimli olmasını sağlayan, yapılandırması kolay, bulut tabanlı bir çözümdür. Freshservice mobil uygulaması, ajanların işlerini önceliklendirmelerine ve tüm iş akışlarını tek bir pencerede görüntülemelerine olanak sağlayan "Yapılacaklar" adlı yenilikçi bir modülle birlikte gelir.
Uygulama, olay yönetimi, değişiklik yönetimi, hizmet kataloğu, varlık yönetimi, kullanıcı yönetimi ve diğerleri gibi tam bir ITIL modül yelpazesi sunar. Ana özellikleri arasında anlık bildirimler, hazır yanıtlar, özel notlar, özelleştirilebilir görünümler ve varlık ayrıntılarını güncellemek için barkod/QR kod tarayıcısı bulunur. Ek olarak, Freshservice mobil uygulama, çalışanların hizmet kataloğuna erişmesine ve hizmet taleplerini takip etmesine olanak tanır.
Uygulama, olayları yönetme, onaylama sağlama ve kullanıcı ve varlık ayrıntılarını yönetme konusunda tam yeteneklidir. Kolay giriş için Active Directory SSO veya SAML destekler. Uygulama ücretsiz olarak kullanılabilir ve Google Play Store'dan indirilebilir.